januar 15, 2019

Telefon til advokaten

By Kristina

Mit advokatfirma har brug for assistance. Vi er inde i en god periode, hvor vi får flere og flere kunder. Det betyder dog, at vi ikke har så meget tid til at lave alt det administrative arbejde, som et firma, som mit også kræver. Vi skal tit i retten og på tinghuset. Vi beskæftiger os meget med salg og køb af ejendomme, så vi er også tit på besøg hos kunder, som har skrevet under på en købsaftale – inden de fik råd fra os! Der er meget god gang i køb og salg af huse lige nu her i foråret.

Udlicitere telefonpasningen

Jeg har derfor undersøgt muligheden for at få noget professionel telefonpasning. Det er der mange gode muligheder for. Jeg kan se, at nogle firmaer tilbyder andre ydelser så som at booke møder og passe kalendere. Det vil være ideelt for mit firma, hvis jeg kan få et fornuftigt tilbud på de ydelser: Bookning af møder / kalenderpasning og telefonpasning med aflevering af beskeder.

Det vil spare mig en masse tid, som jeg kan bruge til at besøge kunder i. Det vil helt sikkert også sikre, at jeg ikke laver dobbeltbookinger af møder. Det er sket et par gange, fordi jeg har glemt at skrive møderne ind i min kalender. Pinligt – jeg fremstår jo som en advokat, der ikke ved, hvad han laver. Det sender et dårligt signal. Det er uretfærdigt, fordi jeg er faktisk dygtig, og ved lige præcist, hvor mange af mine kunder går i fælden. Og jeg kan hjælpe dem. Jeg har en masse erfaring, og kunderne er som regel tilfredse, når vi har fundet en løsning på deres problem.

De kommer til mig for at få hjælp, så hvorfor har jeg så ikke selv bedt om hjælp til noget af alt det administrative arbejde, som jeg faktisk ikke bryder mig om? Altså det skal jeg have gjort noget ved. Hurtigst muligt.

Disclaimer